wtorek, 30 lipca 2024

Pogarda???

 

  1. Tekst: Ale dlaczego? 

    Pogarda???

    Mógłbym pogardzać, ale po co?

    Gardzę złem, bardzo złymi ludźmi.

    A POLACTFO to MÓJ wyraz WKURWIENIA na Polaków zachowujących się jak ostatni głupcy.

    I w sumie jedyne uczucie, jakim bym mógł darzyć takich ludzi idących w głupotę, to powinno być współczucie. Gdyby moje życie i mojej rodziny, a także innych ludzi, absolutnie nie zależało od wyborów Polactfa.

    Ale jest dokładnie odwrotnie.

    Chciałbym wybiec na ulicę i krzyknąć:

    „Ludzie, opamiętajcie się, bo ZGINIEMY!”

    I może bym to zrobił/robił, gdyby nie pewność, że nic to nie da.

    Tu już nie chodzi o KULTURĘ polską, czy inne róże.

    Tu za chwilę spłoną lasy wraz z zawartością. Albo zostaną w mniej spektakularny sposób wytrzebione.

    Nie jestem chodzącą cnotą ani mądrością. Ale staram się zawsze szukać PRAWDY. Nawet jeśli to smutna i bolesna PRAWDA.

    A większość ma gdzieś to, o czym tyle Jezus nauczał. Że najważniejsza miłość i PRAWDA.

    Patrzą a nie widzą, słyszą a nie rozumieją…

    Widzę i czuję, że tak jest. Że czas jest coraz bardziej krytyczny. Że tylko Bóg może nas uratować. Ale po co na to robić, jak nawet wielu mieniących się chrześcijanami, ma gdzieś PRAWDĘ.

    I wściekłość moja to nie tylko na głupotę Polactfa jako niby-Polaków. Ale i na nich jako LUDZI. Bo swą głupotą wspierają nie tylko likwidację Polski i narodu polakiego, ale i ludzkości…

  2. I dalej

    Inna rozmowa.
    3 osób różnej płci. I m.in. ja. W pewnym memencie zeszła rozmowa na temat religii w szkołach. Bo zapewne był wałkowany w ścierwomediach.
    Że po co to w szkole, wystarczy jak będzie w kościele. Itd, itp.
    Mówię, że nauka religii została skopana przez pomysłodawców i wykonawców. Tak uważam. Ale jeśli była by prowadzona jako NAUCZANIE o nauczaniu Jezusa, to można by dotrzeć do dużej liczby dzieci i młodzieży. By poznały Jezusa, Boga.
    „Ale po co, ale na co?”
    Chodzicie co niedzielę do kościoła, podobno jesteście katolikami.
    Dlaczego NIE BRONICIE wiary, religii???

    Nie potrafili mi odpowiedzieć.

    ——————-
    Mam pomysł. Gdy będę rozmawiał z Polactfem, niby-Polakiem, spytam wprost: Czujesz się i chcesz być Polakiem? Jeśli nie, ok, twój wybór. Jeśli tak, to masz OBOWIĄZKI POLSKIE.
    Co zrobiłeś, by Polaka przetrwała, a Twoje wnuki były dumne z POLSKOŚCI???
    Co zrobiłeś dla Dobra Wspólnego, a więc i Twojego???
    Co zrobiłeś, by ludzkość była lepsza, jeśli jesteś Człowiek Myślący?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Psychickie poruchy”. Minister Kultury Słowacji o LGBT.

Jeśli macie zaburzenia psychiczne, powinniście się leczyć, a nie narzucać ludziom, że jesteście swego rodzaju normą i wszystko ma być tak, j...