poniedziałek, 28 marca 2022

Tajemnice korporacji odc.2 Neuromarketing

Tajemnice korporacji odc.2 Neuromarketing

newbielink:http://www.dailymotion.com/video/x2odif6_tajemnice-korporacji-odc-2-neuromarketing_school [nonactive]

Coraz więcej firm stosuje techniki neuromarketingu. Praktyki te wciąż budzą ogromne kontrowersje, a zakładają szczegółowe badania procesów zachodzących w mózgach konsumentów w czasie zakupów, analizę jak i dlaczego na niektóre kolory, zapachy, dźwięki reagujemy decyzjami zakupowymi. Teoria neuromarketingu zakłada, że 90% decyzji, człowiek podejmuje podświadomie. Jedną z firm korzystających z technik neuromarketingu jest McDonald's. Eksperci tej marki wynaleźli perfumy, które są rozpylane w restauracjach, a ich celem jest pobudzanie przyjemnych skojarzeń z marką i podniesienie sprzedaży jej produktów. Procter&Gamble także próbował takich działań, umieszczając w opakowaniach proszku do prania "Ariel" specjalną mieszankę perfum, której woń uwalniała się przy otwieraniu opakowania. Dzięki takiemu zabiegowi sprzedaż proszku wzrosła o 70%. Czy takie działania są wciąż jedynie zabiegami marketingowymi, czy stanowią przykład manipulacji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Brytyjczycy, nic się nie stało!!!

  Brytyjczycy, nic się nie stało!!! A to gagatek ! Przecie kosher Izaak … https://geekweek.interia.pl/nauka/news-newton-jakiego-nie-znamy-zb...