TIEPIER ANGLOSASÓW NIET
Szkolenie lotnika było DROGIE i trwało 2 lata. Łowczy Siedmiogrodu zapytany przez Amerykanów w Norymberdze, KIEDY ZDAŁ SOBIE SPRAWĘ , ŻE WOJNA JEST PRZEGRANA odpowiedział, że gdy zobaczył w Berlinie wrak MUSTANGA. Na to samo pytanie odpowiedział Anglikom, że gdy zobaczył w Berlinie wrak MOSKITA. Tak Mustang jak Moskit były Polską Doktryną Lotniczą. Zapytany zaś przez Amerykanów, jaka była STRATEGICZNA przyczyna Klęski III Rzeszy odpowiedział, że BRAK LOTNIKÓW, których w nadmiarze mieli tylko Amerykanie.
Polska Doktryna Lotnicza opierała się na Wichrze-Dakocie ze Lwowa, którego KUPIŁ mój dziadek. Amerykanie wyprodukowali w II.WŚ 80 tysięcy Dakot, zwanych LATAJĄCYM WAGONEM a Sowieci 20 tysięcy. Dakota EKONOMIZOWAŁA Szkolenie Lotnika, bo miast płacić za nie kilkadziesiąt tysięcy dolarów chłopak, który miał prawo jazdy na ciężarówkę szedł na II pilota Dakoty i ZARABIAŁ dla Sienie i Państwa, a po 6 miesiącach szedł Na Front. To była NOWA INFRASTRUKTURA TRANSPORTOWA – tańsza od FORDOWSKIEJ. USA miały więc TRANSPORT MORGANA, FORDA I PRAWDZICA-TELLA.
Polacy przywieźli do Anglii 500 JASTRZĘBI z Lublina w pakietach, których Anglicy otworzyć Nie Pozwolili. Dopiero po I klęsce z Luftwaffe , gdy polscy generałowie zarzucili generałom RAFu, że każą im latać na Angielskim Szmelcu pozwolili Polakom wyciągnąć z magazynów ten przestarzały o 2 lata Polski Szmelc, który nazwali MUSTANGAMI. Nie były to nawet samoloty myśliwskie, ale ESKORTOWE dla Dakot, a ponieważ te miały ZAKAZ latania poza linia frontu to Murzyni z Dakot poszli na front na MUSTANGACH jako Eskortowcach IDIOTYCZNYCH dla Polaków Latających Fortec. Jastrząb-MUSTANG był więc faktycznie SOKOŁEM.
US AF przegrało II.WŚ w bitwie śródziemnomorskiej w roku 1943 z II flotą Luftwaffe i Regia Aeronautica. Domyślam się że ŚMIGŁA W DUPIE miała II flota Luftwaffe jako AUSTRIACKA. Lotnictwo Bombowe US AF uratowali Murzyni na MUSTANGACH, ale USA skapitulowały w Szwajcarii przed Juden SS Himmlera, które wygrało II Wojnę Światowa jako HOLOKAUŚCI. Adolf Hitler wydał więc dla SS Rozkaz: OBRZEZAĆ SIĘ I IŚĆ NA PODBÓJ USA, co Śledztwie Bundestagu w/s Hitleryzmu i Holokaustu zmieniło na PODBÓJ PALESTYNY.
Polska Doktryna Lotnicza opierała się na Wichrze-Dakocie ze Lwowa, którego KUPIŁ mój dziadek. Amerykanie wyprodukowali w II.WŚ 80 tysięcy Dakot, zwanych LATAJĄCYM WAGONEM a Sowieci 20 tysięcy. Dakota EKONOMIZOWAŁA Szkolenie Lotnika, bo miast płacić za nie kilkadziesiąt tysięcy dolarów chłopak, który miał prawo jazdy na ciężarówkę szedł na II pilota Dakoty i ZARABIAŁ dla Sienie i Państwa, a po 6 miesiącach szedł Na Front. To była NOWA INFRASTRUKTURA TRANSPORTOWA – tańsza od FORDOWSKIEJ. USA miały więc TRANSPORT MORGANA, FORDA I PRAWDZICA-TELLA.
Polacy przywieźli do Anglii 500 JASTRZĘBI z Lublina w pakietach, których Anglicy otworzyć Nie Pozwolili. Dopiero po I klęsce z Luftwaffe , gdy polscy generałowie zarzucili generałom RAFu, że każą im latać na Angielskim Szmelcu pozwolili Polakom wyciągnąć z magazynów ten przestarzały o 2 lata Polski Szmelc, który nazwali MUSTANGAMI. Nie były to nawet samoloty myśliwskie, ale ESKORTOWE dla Dakot, a ponieważ te miały ZAKAZ latania poza linia frontu to Murzyni z Dakot poszli na front na MUSTANGACH jako Eskortowcach IDIOTYCZNYCH dla Polaków Latających Fortec. Jastrząb-MUSTANG był więc faktycznie SOKOŁEM.
US AF przegrało II.WŚ w bitwie śródziemnomorskiej w roku 1943 z II flotą Luftwaffe i Regia Aeronautica. Domyślam się że ŚMIGŁA W DUPIE miała II flota Luftwaffe jako AUSTRIACKA. Lotnictwo Bombowe US AF uratowali Murzyni na MUSTANGACH, ale USA skapitulowały w Szwajcarii przed Juden SS Himmlera, które wygrało II Wojnę Światowa jako HOLOKAUŚCI. Adolf Hitler wydał więc dla SS Rozkaz: OBRZEZAĆ SIĘ I IŚĆ NA PODBÓJ USA, co Śledztwie Bundestagu w/s Hitleryzmu i Holokaustu zmieniło na PODBÓJ PALESTYNY.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz