wtorek, 2 lipca 2024

To raczej dość istotny szegół, że 9/11 był żydowską operacją Mosadu przy współpracy żydów z Waszyngtonu.

 To raczej dość istotny szegół, że 9/11 był żydowską operacją Mosadu przy współpracy żydów z Waszyngtonu.

Na poziomie opisu „lewactwo” „marksizm” „Obama” „Clinton” to oczywiście wszystko w artykule się zgadza, tyle że te negatywne zjawiska same z siebie się nie pojawiły, a Obama, Clinton czy Trump to tylko żydowskie marionetki. Oczywiście ta polaryzacja lewactwo/w miarę rozsądni ludzie to wielki żydowski sukces, tak że choć wiadomo że Trump to żydowska marionetka i być może zrobił dla żydów więcej niż taki Obama, to ludzie chcą go wybrać.

Wszystko to teatrzyk dla sklerociałej widowni. Trump groził że posadzi do więzienia panią Clinton, a jest za co. Ale jak został prezydentem, nawet zdajsie ją za coś pochwalił.

Podsumowując jesteśmy świadkami wojny etnicznej przeciwko białemu człowiekowi, i mówienie o pewnych aspektach tej wojny, wymóżdźenie … bez wymienienia głównego wroga, to raczej dość istotny szczegół.

9/11

Przenieśmy się teraz szybko do 11 września 2001 roku . Moją pierwszą myślą po tym pamiętnym dniu było:

„Wow! Wygląda na to, że Amerykanie dostali to, na co zasłużyli za swoje ślepe, służalcze poparcie dla Izraela!”
 
Nazywa się to „uzasadnionym ciosem zwrotnym”. Byłem przekonany, że Amerykanie z pewnością zwietrzyli ten spisek i pozwolili na jego realizację, ponieważ uzasadniało to większe wydatki na wojsko i wojny dla dobra Izraela.

Minęło dziesięć długich lat, zanim zacząłem rozumieć, jak głębokie są kłamstwa tej mistyfikcji. W 2011 roku obejrzałem film przedstawiający zawalenie się WTC 7 i to skłoniło mnie do kopania głębiej. Czułem się zmuszony zrobić wszystko, co w mojej mocy, aby przeciwstawić się temu duszącemu stosowi kłamstw.

Ten okres doprowadził mnie do bardzo wartościowego spotkania z Christopherem Bollynem, który właśnie napisał książkę “Solving 9/11: The Deception that Changed the World”   Zidentyfikował wielu Żydów i rolę, jaką odegrali w tej operacji fałszywej flagi! Jego praca doprowadziła go do tego, że w sierpniu 2006 roku został zaatakowany przez zespół ciężko uzbrojonych tajnych policjantów przed jego własnym domem w Schaumburg w stanie Illinois. Późniejszy sfingowany proces [kangaroo court] przekonał go do udania się na wygnanie, ponieważ dalszy pobyt w Stanach Zjednoczonych  doprowadziły do jego ​​pewnego uwięzienia i być może nawet śmierci.

W pewnym sensie było to moim szczęściem ponieważ jego praca była dla mnie kluczową, wielce  pomocną w lepszym zrozumieniu, w jaki sposób te oszustwo zostało zaprojektowane. Gdyby nie był na wygnaniu, nigdy bym go nie spotkał.

Zastąpienie fałszywej narracji, która wyryła się w moim umyśle o tym, co rzekomo wydarzyło się 11 września, zrozumieniem surowej rzeczywistości, z którą teraz musimy sobie poradzić, było dla mnie traumatycznym przejściem. Nie spałem zbyt dobrze, 9/11 przykuło całą moją uwagę.

Wojna psychologiczna przeciwko Cywilizacji i Kulturze Białego Człowieka

[W tym 42-minutowym filmie Alfred Schaefer, Kanadyjczyk niemieckiego pochodzenia, wygłasza jedną z najlepszych przemów, jakie kiedykolwiek miały miejsce na Forum Londyńskim, bez żadnych niedomówień, obnaża opracowany przez żydów plan stojący za systematycznym niszczeniem naszych społeczeństw. Alfred omawia oszukańczą naturę wielu świętych ikon współczesnego świata, czczonych przez naszye psychologicznie zmanipulowane społeczeństwa, ze szczególnym uwzględnieniem tak zwanego „holokaustu” i żydowskiej operacji 9/11.

https://varapanyo.blogspot.com/2022/12/wojna-psychologiczna-przeciwko.html?m=1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Psychickie poruchy”. Minister Kultury Słowacji o LGBT.

Jeśli macie zaburzenia psychiczne, powinniście się leczyć, a nie narzucać ludziom, że jesteście swego rodzaju normą i wszystko ma być tak, j...