poniedziałek, 3 maja 2021

„Covidowy guru” Simon w komercyjnej reklamie maseczek, czyli etyka w koszu


Prof. Krzysztof Simon, który od roku poucza Polaków, jak mają żyć w pandemicznym świecie, postanowił wystąpić w reklamie maseczek.

Kodeks Etyki Lekarskiej nie pozwala jednak na takie praktyki. Czy wobec tego człowieka zostaną wyciągnięte konsekwencje?

Simon wyzywał już Polaków od idiotów i kretynów, mówił o naszym społeczeństwie, że ogólnie jest prymitywne i zachęcał do szczepionek Pfizera, choć był przez niego opłacany.

Teraz postanowił zagrać w reklamie zachwalającej maski marki B!SAF, za którą stoi wrocławska firma Crusar:

„95 proc. skuteczność, 5-krotnie mniejszy opór oddychania. Zachęcam do stosowania dla państwa i państwa najbliższych” – poleca.

Problem w tym, że Kodeks Etyki Lekarskiej zakazuje występu w reklamach lekarzom oraz dentystom. Przepisy prawa farmaceutycznego, zabraniają im reklamować leki, ale nie mogą oni także brać udziału w reklamach samochodów, operatorów telefonii cyfrowej, sprzętów czy biur podróży.

Simom jest jednym z tych „medyków”, którzy na pandemii COVID-19, zyskali najwięcej rozgłosu. Pojawia się bowiem w każdej telewizji, jego wypowiedzi są cytowane przez gazety, radia i portale internetowe.

Naprawdę jesteśmy niedaleko od sytuacji, gdy ludzie tego pokroju będą występować w rozmaitych „tańcach z celebrytami”.

Warto przypomnieć, że Naczelna Izba Lekarska proponowała przesłuchania lekarzy publicznie kwestionujących strategię rządu w walce pandemią. Dobrze by było, gdy ta sama Izba zajęła zdecydowane stanowisko wobec tych, którzy zamiast leczyć, wolą się obecnie lansować na gwiazdy i przy okazji obrażać Polaków.

[Od kiedy to Żydzi mają jakąś etykę? – admin]

https://zmianynaziemi.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Brytyjczycy, nic się nie stało!!!

  Brytyjczycy, nic się nie stało!!! A to gagatek ! Przecie kosher Izaak … https://geekweek.interia.pl/nauka/news-newton-jakiego-nie-znamy-zb...