poniedziałek, 15 lipca 2024

I stało się roku onego, na początku królestwa Sedechiasza, króla Judzkiego, roku czwartego, miesiąca piątego, rzekł do mnie Hananiasz

 tekst: Anteas


Nie jestem jakiś szczególnie mądry tylko niewierzący. A do niewiary doprowadziło mnie doświadczenie życiowe. Na przykład kilka lat temu była cała seria artykułów na temat tego że dług USA jest niewyobrażalnie wielki i Ameryka jest niewypłacalna więc w konsekwencji musi upaść i stanie się to na dniach. Obecnie USA nadal stoi a „prorocy” którzy przepowiadali jego/jej upadek nabrali wody w usta.

Następna sprawa; koniec świata miała chyba z piętnaście razy nastąpić w latach od 1999 do 2001. Świat nadal istnieje, Chrystus jeszcze nie przyszedł (niestety), a „prorocy” którzy przepowiadali ten że koniec milczą.

2000 rok pierwszego stycznia wszystkie komputery na całym świecie miały się ostatecznie i definitywnie zepsuć. I nic.

Takich spraw tyle już było, tylu „proroków” tyle rzeczy prorokowało i nic się nie spełniło. Więc nie biorę na wiarę wszystkiego co mówią że już globaliści faktycznie pokonani tylko oni sami jeszcze o tym nie wiedzą.

„ich idol ma ponad 70 % poparcia i bedzie walka…duza walka.”

IMHO myślenie życzeniowe.

___________________________________________________

I stało się roku onego, na początku królestwa Sedechiasza, króla Judzkiego, roku czwartego, miesiąca piątego, rzekł do mnie Hananiasz, syn Asur, prorok z Gabaon, w domu Pańskim przed kapłany i przede wszystkim ludem, mówiąc:
To mówi Pan zastępów, Bóg Izraelów: Skruszyłem jarzmo króla Bobilońskiego.
Jeszcze dwa lata dni, a Ja każę odnieść na to miejsce wszystkie naczynia domu Pańskiego, które pobrał Nabuchodonozor, król Babiloński, z miejsca tego, i przeniósł je do Babilonu.
I Jechoniasza, syna Joakim, króla Juda, i wszystko zaprowadzenie Juda, którzy weszli do Babilonu, Ja przywrócę na to miejsce, mówi Pan; bo skruszę jarzmo króla Babilońskiego.” Jr 28 1-4

„Bo to mówi Pan zastępów. Bóg Izraelów: Jarzmo żelazne włożyłem na szyję tych wszech narodów, aby służyli Nabuchodonozorowi, królowi Babilońskiemu, i będą mu służyć, nadto i zwierz ziemski dałem mu.
I rzekł Jeremiasz prorok do Hananiasza proroka: Słuchaj Hananiaszu! nie posłał cię Pan, a tyś kazał ufać ludowi temu w kłamstwie.
Przetóż to mówi Pan: Oto Ja wyślę cię z ziemie: tego roku umrzesz; boś mówił przeciw Panu.
I umarł Hananiasz prorok onegóż roku, miesiąca siódmego. ” Jr 28 14-17

Komentarz zbędny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polskie akcenty w Toskanii

Na zakończenie noweli Henryka Sienkiewicz „Janko Muzykant” jest scena, kiedy nad Jankiem już „szumiały brzozy”, a państwo wrócili z Italii i...