BUSH von Auschitz-Birekanu SWASTYKI NIE ŚCIERPIAŁ
Mieliśmy TRZY NOGI ze Smoleńska pochowane na WAWELU; teraz mamy STONOGĘ a przed ćwierćwiekiem Tomasz Wołek opublikował na PIERWSZEJ stronie – chyba Życia Warszawy? – CZTERONÓG w postaci Swastyki jako Parodię mego Aerobusa: http://wandaluzja.pl/?p=p_358&sName=swidnik// Ta parodia nie udała się, bo Saddam Husajn zlecił Swissairowi reformę Bliskowschodniego Rynku Lotniczego – najlepszego na świecie – MOIM Aerobusem, którego SWISSAIR zamówił u ANTONOWA w Dniepropietrowsku, który zrobił z tego MAJSTERSZTIK.
LUFTHANSA wysadziła jednak nad Atlantykiem 2 SWISSAIRY z 450 ludźmi a Prezydent Bush-Junior kazał SKATOWAĆ mego pełnomocnika w NASA ze skutkiem 11 miesięcy leczenia. Wobec tego Kanclerz Schroeder i Jasir Arafat przenieśli Aerobusa-SADDAM z Dniepropietrowska do Pekinu, którego nazwano KITANEM od Chin Prawdziców.
Podczas wojny jugosłowiańskiej KITANY Wyrżnęły wszystkie APACZE, aby powrócić do Chin i dokonać aneksji Morza Południowochińskiego – podstawy doktryny imperialnej Teodora Roosevelta – którego US Navy, nie mając tej techniki, bronić Nie Mogła.
Argumentem przeniesienia SADDAMA do Pekinu jako KITANA była aneksja Tajwanu, ale można było anektować nim też Syberię. To teraz jest niemożliwe ze względu na Aerobusa-KAMAZA, którego zamówiły Siostry Alvardo dla ZŁAMANIA doktryny Monroe wobec archipelagów SPORNYCH, na licencji GWARANCJI Dogadania się ze mną. Młodsza miała reprezentować Honduras na Miss World w Londynie a starsza była jeszcze ładniejsza, ale zostały zastrzelone przez swego ochroniarza.
Chińczycy produkują Kitajca w wersji ŚMIGŁOWEJ, który może być przemontowany WIRNIKOWO w ciągu nocy. Chcieli kupić ode mnie licencję za 6 milionów dolców, na co nie zgodziłem się, gdyż przejście KITANA z prawa Wojennego na Handlowe daje mu Awiację ŚWIATOWĄ.
A niech sobie robią Kitajca WOJENNEGO.
LUFTHANSA wysadziła jednak nad Atlantykiem 2 SWISSAIRY z 450 ludźmi a Prezydent Bush-Junior kazał SKATOWAĆ mego pełnomocnika w NASA ze skutkiem 11 miesięcy leczenia. Wobec tego Kanclerz Schroeder i Jasir Arafat przenieśli Aerobusa-SADDAM z Dniepropietrowska do Pekinu, którego nazwano KITANEM od Chin Prawdziców.
Podczas wojny jugosłowiańskiej KITANY Wyrżnęły wszystkie APACZE, aby powrócić do Chin i dokonać aneksji Morza Południowochińskiego – podstawy doktryny imperialnej Teodora Roosevelta – którego US Navy, nie mając tej techniki, bronić Nie Mogła.
Argumentem przeniesienia SADDAMA do Pekinu jako KITANA była aneksja Tajwanu, ale można było anektować nim też Syberię. To teraz jest niemożliwe ze względu na Aerobusa-KAMAZA, którego zamówiły Siostry Alvardo dla ZŁAMANIA doktryny Monroe wobec archipelagów SPORNYCH, na licencji GWARANCJI Dogadania się ze mną. Młodsza miała reprezentować Honduras na Miss World w Londynie a starsza była jeszcze ładniejsza, ale zostały zastrzelone przez swego ochroniarza.
Chińczycy produkują Kitajca w wersji ŚMIGŁOWEJ, który może być przemontowany WIRNIKOWO w ciągu nocy. Chcieli kupić ode mnie licencję za 6 milionów dolców, na co nie zgodziłem się, gdyż przejście KITANA z prawa Wojennego na Handlowe daje mu Awiację ŚWIATOWĄ.
A niech sobie robią Kitajca WOJENNEGO.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz